زده کړه د CPM څه ده او دا څنګه د آنلاین بودیجې کې کارول کیږي
CPM څه معنی لري؟
CPM د لګښت فییل لپاره دی، او د زرګونو لګښت لګښت کولو بله لاره ده.
په دې حالت کې، په ویب پاڼه کې د 1000 اعلانونو تاثیرات. دا باید د نورو ورته ویلو لپاره توپیر ونلري، مګر بیلابیل شرایط، په ګډون د CPC (د فی کلک لګښت) او CPA (د هر فعالیت لګښت / استملاک).
د اعلان اغیزه څه ده؟
کله کله کله چې د لید یا د لید لید په نوم پیژندل کیږي، د اشتغیر تاثیر د هغه سرور سره برابر دی چې د یو کارن د برازر لخوا د پاڼې غوښتنې په ځواب کې ورته ویل کیږي. دا دا ده، او دا ټول دي. ځینې خلک په غلطۍ سره فکر کوي چې د اعالن انګیرنې هغه وېبپاڼې دي چې یو کاروونکي ته ښودل شوي (ایا ایا دوی یادونه کوي یا نه)، په ویب پاڼه یا نور آنلاین منځنۍ کې. دا په حقیقت کې غلط دی.
په خواشینۍ سره، دا پدې مانا ده چې د اعلان اغیزې ارقام اکثرا غلط دي، یا د درغلیو مخنیوی کوي. تر 15 سلنې پورې، اعلان شوي خدمتونه غلط دي. بیا، د بوټو ټرافيک څخه د انفیکشنونه شتون لري، (یو بوټ یوه د کمپیوټري کمپیوټره ټوټه ده چې د ټرافيکو شمیرې یا SPAM خلکو ته وده ورکولو لپاره کارول کیدی شي) چې دا معنی نلري چې فزیکي کاروونکي هیڅکله د دې د لیدلو فرصت نلري.
تر 60 سلنې پورې د ټرافيکو له دغو بوټو څخه راځي. او بالاخره، د اشتھار تاثیر درغلۍ شتون لري. په دې حالت کې، بې باوره کارونکي د نورو اعلانونو شاخصونه پټوي، کوم چې د شبکې شبکې سایټونو سره د اعالن شبکو ته په سایټ کې تګ راتګ کوي. دا د Ad Impression نمبر هم زیاتوي، د مشتریانو لګښتونه نور هم ډیر دي.
تاسو کولای شی د دې په اړه د دې په اړه نور ولولئ ولولئ ریډ ټیټیسټس.
CPM ستاسو په ویب پاڼه کې د اعلاناتو لګښت څه ډول خرابوي؟
نو، اجازه راکړئ چې تاسو ویب پاڼه ولرئ، او تاسو غواړئ چې د اعلاناتو خدمت کولو لپاره کار واخلئ او د میاشتې څخه وروسته د میاشتې پیسې وکړئ. ښه، تاسو اړتیا لرئ چې کښیناستئ او معلوم کړئ چې څه ډول میاشتني عواید به تاسو سره آرامۍ یاست. که ستاسو ویب سایټ نوی دی، او نسبتا لږ ټرافيک لري، تاسو به دومره پیسې نه ترلاسه کوئ، نو ستاسو CPM به ډیر ټیټ وي. که ستاسو ویب سایټ لوړ ټرافيک ولري، CPM به لوړ وي.
د CPM دوه ډوله نرخونه - ثابت، او متغیر دي. ثابت شوي نرخونه د کار کولو لپاره اسانه دي ځکه چې تاسو د اعلانونو د پیدا کولو په وړاندې یو مشخص ارزښت لرئ. متغیر CPMs د کار کولو لپاره خورا لږ ستونزمن دي، او دا نرخونه به د ستاسو د ویب پاڼې موضوع، هغه ملک چې تاسو یې یاست، د اعلان کوونکی او همداسې نور به توپیر ولري.
راځئ چې ځینې چټک ریاضي وکړو. تاسو ویب پاڼه لرئ او په میاشت کې هره میاشت 40،000 لیدونکي دي، چې په هره میاشت کې 120،000 مخ لیدونه لري. ستاسو ویب پاڼه ستاسو لپاره ارزښت لري؟
ښه، د $ 5 یو CPM) (کوم چې د 2017 لپاره اوسط څخه لږ وي)، تاسو به دا دا محاسبه کړئ:
120،000 / 1000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
ګڼ شمیر چې د 12 په واسطه او تاسو هر کال د عوایدو په عوایدو کې د 7،200 ډالرو په ارزښت ویب پاڼه ګورئ.
کله چې تاسو ډیری ملیون پاڼې وګورئ یو شمیر ویب پاڼې هره میاشت خدمت کوي، تاسو کولی شئ وګورئ چې د CPM بازار موندنې په ځینو ساحو کې څنګه ګټور دي. په حقیقت کې، تر ټولو بریالي YouTube ګډون کوونکي هر کال میلیون ډالر د عوایدو یوازې یوې برخې څخه کوي چې YouTube یې د خپلو پاڼو څخه راټولوي.
د CPM اعلاناتي ټرافيټ ترلاسه کول او چیرته
که تاسو ټول پورته برخه ولرئ او د خپلې ویب پاڼې له لارې د CPM عوایدو تولیدولو کې لیوالتیا لرئ، راتلونکی منطقي پوښتنه دا ده چې "زه چیرته پیل کوم؟"
تاسو نه غواړئ چې یوازې شرکتونو ته وتوانیږئ او له هغوی څخه وغواړئ چې ستاسو په سایټ کې اعلانات اعلان کړئ. داسې ویب پاڼې او سوداګرۍ شتون لري چې ستاسو په څیر سایټونو کې د ټرافیک کار کولو شاوخوا جوړ شوي، او دوی د پیل کولو لپاره خورا اسانه دي.
ځینې غوره کونکي چې د پیل پیل کولو کې شامل دي په الندې ډول دي:
- UberCPM
- AdBuff
- رسنۍ
- کریتو
- ټیکټورټي
د دې لږو څخه حسابونه جوړ کړئ، او تجربه. یو ځل چې تاسو یوه داسې پروګرام ومومئ چې ستاسو ویب پاڼه بشپړوي او په ښه عوایدو کې راوړي، ورسره ورسره یوځای شي.